muhabbetim.com

Turkcell Maxi Plus 5 Fiyatı ve Özellikleri

Turkcell Maxi Plus 5 Fiyatı ve Özellikleri
Eklenme : 10 Mayıs 2014 11:46    Görüntüleme : 59869    Yorum : 215 kişi
a aa

Turkcell T serisi akıllı telefonlarına bir yenisini daha ekledi. Yeni Turkcell Maxiplus 5 cep telefonu turkcell kontratlı tarifelerle ve peşin olarak Turkcell’den alınabilecek. SANAL ASİSTAN VAR Maxiplus5 ile birlikte sundukları diğer bir yenilik olan Mobil Asistan uygulamasına da değinen Sayın, “Bu uygulama,  fatura bilgileri, kalan bakiye, hava durumu ve en yakın eczane gibi sorulara sesli cevap verebiliyor.

Yapay zekâ özelliği de geliştirilecek olan Mobil Asistan ile ileride otomobil kullanırken, sesli yön tarifi de alınabilecek” dedi.

Maxiplus5′te 50 binden fazla radyo istasyonuna erişim olanağı sunan Tunein uygulaması ve telefonu ters çevirince arayan kişiye önceden belirlenen SMS’i  ileten veya telefonu sessize alan Akıllı Cevap uygulaması gibi özellikler  de bulunduğunu aktaran Sayın, Turkcell olarak bundan sonra akıllı cihazlarda T yerineMaxi’yi kullanacaklarını söyledi.

‘ÜRETİCİLERE RAKİP DEĞİLİZ’ Cihaz üreticilerine rakip olmak için değil, akıllı cihaz yaygınlığını artırmak için kendi markalarıyla telefon modelleri  çıkardıklarını belirten Sayın, “Türkiye’de her ay 1 milyon telefon satılıyor ve  bunun yaklaşık 600 binini hâlâ tuşlu telefonlar oluşturuyor.

Akıllı cihaz sayısının artması lazım ve hepimiz bunun için çalışıyoruz” dedi. ÇİNLİ ZTE ÜRETTİ Toplantıda verilen bilgiye göre  Turkcell aboneleri, Maxiplus5′e 24 ay boyunca mevcut tarifesine ek ayda 5 ilâ 26  TL arasında değişen fiyatlarla sahip olabilecek.

Cihazın peşin satış fiyatı ise 549 TL olacak. Çinli akıllı cihaz üreticisi ZTE’nin ürettiği telefonda 800 MHz’lik Qualcomm işlemci ve dahili NFC teknolojisi bulunuyor. ,

ÇİNLİ ZTE ÜRETTİ Toplantıda verilen bilgiye göre  Turkcell aboneleri, Maxiplus5′e 24 ay boyunca mevcut tarifesine ek ayda 5 ilâ 26  TL arasında değişen fiyatlarla sahip olabilecek.

Cihazın peşin satış fiyatı ise 549 TL olacak. Çinli akıllı cihaz üreticisi ZTE’nin ürettiği telefonda 800 MHz’lik Qualcomm işlemci ve dahili NFC teknolojisi bulunuyor.

Turkcell MaxiPLUS5 Cep Telefonu Özellikleri:

GSM Band Desteği: 850, 900, 1800, 1900, 3G/UMTS2100, HSDPA2100, UMTS/3G 900

Ağırlık: 128g

Boyut: 115.2mmx62mmx11.5mm

Bekleme (Standby) Süresi: 200 s

Terminal Tipi (Form Factor): TOUCHSCREEN

Renkli Ekran Desteği: 256K

Ekran Tipi: TFT

Kamera Desteği: DAHILIKAMERA

Kamera Çözünürlüğü:5MEGAPIXEL

Kızılötesi(IR): HAYIR

Bluetooth (BT): EVET

USB Bağlantı Desteği: EVET

Data Kablosu (RS232) Desteği: HAYIR

12 Aydan Uzun Süredir Turkcell Faturalı Bireysel Hat Kullanan Müşteriler İçin
Tarife / Paket Adı Tarife / Paket Ücreti Ek Ödeme Toplam Ödeme
Gold Plus 119,00 TL 5,00 TL 124,00 TL
Gold 95,00 TL 9,00 TL 104,00 TL
Full 69,00 TL 17,00 TL 86,00 TL
Kamu 1000 45,00 TL 17,00 TL 62,00 TL
Süper Paket 45,00 TL 19,00 TL 64,00 TL
Star Paket 55,00 TL 19,00 TL 74,00 TL
Hepsi 300 39,00 TL 19,00 TL 58,00 TL
Hepsi 600 55,00 TL 19,00 TL 74,00 TL
Çiftçi 35,00 TL 19,00 TL 54,00 TL
Ben Yaptım 750 25,00 TL 26,00 TL 51,00 TL



SENDE YORUM YAP !
Bu Habere 215 Yorum Yapılmıştır.
  • yemen diyor ki ;
    13 Eylül 2012 15:20

    telefonun özellikleri tam olarak nedir

  • kemal diyor ki ;
    26 Eylül 2012 16:35

    Çok güzel telefon ama java oyunları gerekenleri açmıyor

  • Furkan diyor ki ;
    09 Ekim 2012 0:11

    Telefonu dün aldım.Ben beğendim açıkcası ama telefondaki her şey internet istiyo. Yani sınırsız internet şart.

  • telefon sper diyor ki ;
    10 Ekim 2012 15:44

    telefn spr

  • Selin diyor ki ;
    10 Ekim 2012 16:51

    arkadaşlar ben bu telefonu iki gün önce aldım gayet kullanışlı güzel bi telefon ama sadece tek bi sorunu var şarjı bır gun anca dayanıyo (oyun oynarsanız)

  • Gizem diyor ki ;
    10 Ekim 2012 23:53

    MErhaba ben bu telefonu aldım iyi güzel özellikleride hoş ama hem şarjı birgün dayanıyor hemde mesajlaşırken touchpal diye birşey var mesajlaşırken hep engelliyor.. bir türlü düzeltemedim o neyin nesiyse bilen var mı..???

  • Gamze diyor ki ;
    11 Ekim 2012 15:34

    Bu telefonu 3 hafta önce aldım, çok memnunum fakat şarjı 1 gün dayanıyor(oyun oynamassak bitmiyor) gizemcim ayarlara gir orda Dil ve Giriş Yazıyor ona tıkla Touchpal Girişi Yazıyor onu Devre dışı bırak ;)

  • veysel diyor ki ;
    13 Ekim 2012 15:42

    telefon açıkken çekmeyen bölgeye girip 1-2saat arası sinyalin olmadığı o yerde kalınca tekrar baz istasyonundan iletişim kuramıyor ancak telefonu kapatıp açınca sinyali buluyor bu sorun için çözüm önerisi olan var mı teşekkürler

  • mustafa diyor ki ;
    13 Ekim 2012 17:27

    mrb arkadaşlar yorumlar genelde olumlu .bend almayı düşünüyorm uzun zamandr araştırıyorm tel genel anlamda iyi kamera hariç. teli modem olarak kullanabiliyor muyuz acaba.yardımcı olursanız sewinrm .tşk.ler

  • veli diyor ki ;
    13 Ekim 2012 19:10

    çok kötü telefon ama baya güzel çin malı

  • gizem diyor ki ;
    17 Ekim 2012 21:09

    Arkadaslar meraba ben telefondan gayet memnum ama cozemedigim bisey var iphonede ki gbi mesaj sayfasinin fotosunu nasil cekiyoruz yada cekebiliyomuyuz yardimci olursaniz sevinirim tesekurler simdiden :)

  • furkan diyor ki ;
    18 Ekim 2012 11:11

    fiyatı tam olarak kaç tl ??? aciL soleyin hemen lazım lütfen tesekkürler …

  • tuğçe diyor ki ;
    18 Ekim 2012 19:19

    bende telefon almayı dusunuyorum kamera sı gercekten 5 megapkselmi bide dili turkcemı
    rahat kullanımıvarmı cevap verirseniz sevinirim şimdiden tesekkurler

  • Varol diyor ki ;
    18 Ekim 2012 20:55

    Arkadaşlar bende bu telefonu almayı düşünüyorum.Ama yorumlara baktım kimi olumlu kimi olumsuz. Bi arkadaş yazmış her şeye internet istiyor. Ama dinledigimiz müzige oynadıgımız oyunadamı istiyor.Birde şarjı kafamı karıştırdı 24 saat bile dayanmıyormu

    Teşekkürler..

  • levent diyor ki ;
    19 Ekim 2012 21:49

    veysel’im söylediklerine katılıyorum çekmeyen bi alana girdiğinde orada kendini sabitliyip çeken bi alana geçtiğinde tel mabil ağ ile iletişim kuramıyor kapatıp açmak gerekiyor

  • ayhan diyor ki ;
    19 Ekim 2012 22:36

    arkadaşlar şebeke gittiği zaman telefonu uçak moduna koyun tekrar çıkartın yine şebeke gelecektir

  • birkan diyor ki ;
    21 Ekim 2012 4:00

    bende aldm bu telden . gayet iyi bi sıkıntı olmadı.tek sorun flash yok . biri gerçekten 5mp mi demiş okadarını bilmiomda kamera gayet iyi yani . herşeye internet felan isteme olayınıda anlamadım ama . net olan yerde gayet iyi gezinion internette :) bi güzel özelliğide zırt pırt biri arayıor mesela ters çevirince teli sessize alıor :) sonra bide şey telefon çaldığında kulağına götürdüğünde otomatik cevaplıyor . güzel yani kullanışlı. dokunmatiğide güzel .hiç donma felan yok . şarj olayıda oyun oynarsan bigün gidiyor. ama ben hiç oyun falan oynamadım zaman sadece öle konusma yaptım zaman falan 2 gün gittiğide oluyor . . ben pişman olmadım .

  • birkan diyor ki ;
    21 Ekim 2012 4:02

    birde bikaç bi yerde okumştum başka hatta çalısıormu falan diyorlardı . evet çalısıyor . ben vodafone hattı var arkadasta avea ikisindede gayet iyi çalısıor .

  • ayse diyor ki ;
    21 Ekim 2012 20:16

    ARKADASLAR BEN BU TELEFONU BUGUN ALDIM.ALMADAN ONCEDE COK TEREDDUTLERIM VARDI YORUMLARDAN SONRA AMA BAKTIMKI GERCEKTEN IPHONEDEN HIC BIR FARKI YOK.EŞİMDEDE T11 VAR.ONUN DOKUMATIGI YAVAS DIYE ACABA MAKSI PLUS DA OYLEMIDIR DIYE DUSUNDUM.TELEFONCUYA GITTIM BI BAKABILIRMIYIM DOKUMATIGINE DEDIM.GERCEKTEN UCAK HIZI GIBI ACAYIP BI TELEFON.COK HIZLI.EŞİM HAYRETLE BAKTI TELEFONA .KAMERADA BENIM ICIN COK ONEMLIYDI.AMA ONUDA YINE TELEFONCUDA DENEDIM MUHTESEM GORUNTU KALITESI VAR.COOOK NET.ACIKCASI BUKADARINI BEKLEMIYORDUM…HICBIR EKSIGI YOK.RADYOSUNDAN BASKA .ZATEN MUZIK BOLUMU VAR ORDAN UCRETSIZ ISTEDGIN MUZUIGI INDIR DINLE KULAKLIGIDA VAR.ANLICAGNIZ BU FIYATA BU OZELLIKLER SAŞIRTIYO INSANI.BENCE HIC AMA HIC DUSUNMEDEN ALIN DERIM…

  • Aytac diyor ki ;
    22 Ekim 2012 3:08

    telefonu yaklasik 1 ay once aldim.en buyuk sikintisi java’yi desteklememesi.internet baglantin yoksa radyo dinleyemiyorsun.bu da ayri bi sacmalik.yani kisacasi telefon tamamen internete endeksli.memnun musun diye soracak olursaniz,evet fiyatina gore gayet guzel bi cihaz yalniz bazi durumlarda pismanlik duyuyorum telefonu aldigim icin.

  • emine diyor ki ;
    22 Ekim 2012 17:33

    ya telefonu aldım ama hattım avea alırken olur dediler ama internete giremiyorum nasıl giricem daha bugün aldım telefonu acil cvp verirmisiniz

  • berat diyor ki ;
    22 Ekim 2012 19:19

    telefonu bugün aldım wifi özelliği varmı öğrenmek istiyorum.

  • mehmet diyor ki ;
    24 Ekim 2012 23:46

    arkadaşlar bu telefonu 3 ay önce aldım telefon mütiş bişey ama şarj bi gün gidiyor bide kendi kendine birilerini arıyor telefon güzel marka

  • Zeynep diyor ki ;
    25 Ekim 2012 16:49

    almayi dusunenler varsa hemen dönün o dusunceden..internete endeksli hersey turkcell de soz konusu internet olunca iyi giydirio masallah. bana babam aldi bu telefonu hediye diye bisi diyemiyorum ama begenmedim yani. internet paketi olmayan biri icin koca bi bosluk bu telefon.

  • cigdem diyor ki ;
    26 Ekim 2012 1:02

    bende cok düşündüm ama cok güzel sesine diyecek birsey yok telefon calarken herkes korkuyor sadece int paketin olması sart ve özelligi cok var

  • mirkan çelik diyor ki ;
    27 Ekim 2012 13:43

    ben sıparıs verdım turkselden hedıyem olcak 1 hafta kaldı

  • esra diyor ki ;
    27 Ekim 2012 17:04

    ben ilk başta samsungun galaxi ace telefonuyla bunn arasnda cok ikilem yaşadm ama telefonn özelliklerini öğrennce u telefona aşık oldum hemn para biriktirmeye başladm en fikryakın zamndada alcm bu telefonu telefon konusunda cok araştrma yaparım kararı kesn olmayanlara söyliceğm tek söz bu telefonu aldıktan sonra pişman olmazsınz hem sms yaptığınz zamn zaten internet paketinzde oluyo o size yeter bu sayedede sorun yasamazsınz

  • ARDA diyor ki ;
    28 Ekim 2012 13:04

    ANDROİD VARMI

  • Halit Kamil diyor ki ;
    28 Ekim 2012 17:25

    Ekran Kapasifif ekran mı yoksa dokunmatik ekran mı

  • Halit Kamil diyor ki ;
    28 Ekim 2012 21:21

    Arda android 4.0 var Ekran Kapasitif Aldım Telefonu Ve güzel ve de hızlı ama sadece söle bişi var kablo ile bağladım ama driver istiyor ve XP kullanıyorum şimdi ona bakıyorum

1 2 3 8
  • SİYASET
  • GÜNCEL
  • KÜLTÜR
  • SPOR
  • DÜNYA
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

EN ÇOK OKUNANLAR

durum
İstanbul
26°C
Güneşli
diger
BİST 100

82.531 / 0,32

DOLAR

2,10 / -0,57

cizgi
EURO

2,83/ -1,01

cizgi
ALTIN

88,4 / % -1,1